Regulamin szkoleń
1. Organizatorem szkoleń jest firma Nefretete SPA ul. Legionowa 6, 15-099 Białystok NIP 5421009484 reprezentowana przez Helenę Milewską-Cieślewicz, która jest odpowiedzialna za merytoryczne i praktyczne przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia.
2. Organizator jest członkiem PIFS oraz stosuje Kodeks Dobrych Praktyk PIFS.
3. Szkolenia realizowane są zgodnie z programem, celami i warunkami umieszczonymi w ofercie usług dostępnej w BUR i na stronie www.nefretete-spa.pl w zakładce Szkolenia.
4. Organizator zapewnia każdemu uczestnikowi poza udziałem w szkoleniu materiały szkoleniowe, środki septyczne, odzież ochronną, bieliznę zabiegową, ubezpieczenie, imienny certyfikat ukończenia szkolenia oraz wsparcie instruktora również po zakończonym szkoleniu. (Możliwość kontaktu telefonicznego lub e-mail).
5. Organizator nie zapewnia transportu i usług noclegowych.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia ewaluacji usługi szkoleniowej w formie ankiety, wywiadów po zakończeniu szkolenia, telefonicznego badania satysfakcji.
7. Podstawą do uczestniczenia w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia telefonicznie i podpisanie umowy.
8. Organizator zastrzega sobie prawo w sytuacjach kryzysowych (np. niezdolność do pracy osoby prowadzącej szkolenie) dokonać zmiany instruktora.
9. Ceny szkoleń i kursów będą zawarte w umowie i ustalane indywidualnie w zależności od programu i tematyki szkolenia.
10. Płatność za szkolenie należy uiścić do 7 dni po ukończeniu na wskazany przez organizatora nr. rachunku bankowego. Istnieje możliwość dokonania przedpłaty, płatności gotówką w dniu szkolenia lub wydłużonego terminu płatności po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
11. W przypadku braku płatności w terminie, organizator zastrzega sobie prawo naliczania odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
12. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 roku (Dz.U.133 z dnia 29.11.1997 roku poz. 833) nie przekazuje i nie sprzedaje zgromadzonych danych osobowych uczestników innym osobom lub instytucjom.
13. Zamawiający może składać reklamacje dotyczące szkoleń w formie pisemnej do 14 dni od daty zakończenia szkolenia.
14. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 7 dni od daty otrzymania i w tym terminie udzieli pisemnych wyjaśnień.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Wszelkie zmiany w niniejszym regulaminie wymagają formy pisemnej.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
|